15 Haziran 2010 Salı





.·:*´¨¨`*:·.GüL KoKuLu YaRiM.·:*´¨¨`*:·.:
Gül kokulu yarim gurbetin sılaya hasreti gibi.
Özledim seni özlem duydum tenine kokuna .
Mahsun yüzüne tel tel saçlarina
hasretin yüreğimi dağlar belki.
gurbet bu özlemlerimin özlemine yüz sürdüğü .

Kör karanlik gecelerde usulca zifiri karanlikta.

Düşüncelerin en dibine düşerim seni düşünürüm.
Gül kokulu yarim düşünürüm seni.

Özlersin bilirim bu şehri bu yurdu .
doğduğun köyü sabahın serinliğinde
Yüzünü yıkadiğin nehirleri irmaklari dereleri.
Dalından kopardığın meyvayi ağacı .
kokusunu aldiğin tandirin ekmeğini.
Tozlu caddelerini geceleri ay ışığında.
Söylediğin türküleri mehtabını özlersin bilirim.

Dedimya Gül kokulu yarim.
gurbetsin özlersin herşeyi benim seni özlediğim gibi.
özlersin bu şehri beni benim seni özlediğim gibi
özlerim seni sen gurbetsin
özlersin ben gurbetim hasretim
sen hasretsin gurbetsin
Gül kokulu yarim




alıntı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder