10 Aralık 2013 Salı

"HANİ DİYORUM ÖLÜMDE VAR"



Hani diyorum ölümde var
Bir sabah yastıktan kafayı kaldıramamak
Bir akşam, iş dönüşü
O mavi plastikli anahtarla kapıyı açamamak
Hani şu şiiri tamamlayamamak
Yemek gibi 
İçmek gibi
Sevişmek gibi
Hani diyorum ölümde var yani
Derdim ki;
Otuzumdan önce evlenmem asla
Düşündüm de
Ya vadem gelirse
Otuza bir kala
Minicik ağzıyla
O kız çocuğu diyemeyecekse bana
''Baba''
Ne gerek var yaşamaya
Hani diyorum ölümde var
Aman sonra yaparım deyip salladıklarım
Dilimi tutamayıp kırdıklarım
Hayallerim
Cesaret edemeyip her gün, bir yarın eklediklerim
Garantisi olmayan bir güne ne kadar güvenmişim
Arkadaş!!!
Sabah öptün mü anneni
İtiraf edemedin mi o kıza, 
Onu deli gibi sevdiğini
Gurur yapıp arayamıyor musun
Eski sevgilini
Sonra mı? diyorsun 
Düşün bi!
Hani diyorum arkadaş
Ya yarın olacaksan, toprakla 
Sarmaş dolaş
Hani diyorum arkadaş
Hayat bir saatli bomba
İleri doğru saran
Ne zaman patlayacağı belli olmayan

ERCAN KEMENT


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder