7 Aralık 2013 Cumartesi

"Keşke Hiç Görmeseydim Sevmeseydim Seni"





sen benim 
bitmeyen hasretimsin uzak kıyılarda 
ne sular öpüyor dudaklarını 
ne dudakların değiyor sularıma 
aramızda kocaman nehirler akıyor 
yalınayak düşler doluyor heybeme 

Üzgün rüzgârlar esiyor şimdi gözlerimde
ayaklarım kan revan içinde, dizlerim yırtık
çileli bir yolcuyum kayıp yollarda
omuzumda dağ dağ özlemler
boynumda aşk fermanı
koynumda sana yazdığım şiirler
Leylasını arayan mecnun misali
kavrulurum her gün aşkın çöllerinde
keşke hiç görmeseydim seni 
hiç sevmeseydim keşke

Sen baharda hayat açmış bir çiçek 
ben cehenemde kanatları yanmış kelebek. 
nasıl özledim aşk kokunu bir bilsen 
bir bilsen nasıl yanar bu yürek yokluğunda
madem göremeyecektim yüzünü bir daha
duyamayacaktım sesini 
keşke hiç sevmeseydim seni...
sevgilim demeseydim?

Ben hiç kimseyi sevmedim, seni sevdiğim kadar. 
özlemedim hiç kimseyi, seni özlediğim kadar 
çırpınıp durdu kalbim bir ömür hayatın avuçlarında.
şimdi mevsim ayrılık mevsimi, umutlar eylül, aşklar yaralı
ben zavallı bir kördüm
alıp seni kalbimin içine gömdüm 
zamanın eskitemediği gözlerin, hala gözlerimin önünde
keşke hiç görmeseydim yüzünü
tutmasaydım sözünü 
tanımasaydım 
kanmasaydım .
yanmasaydım bu kadar
kapılmasaydım gözlerinin deryasına
aramasaydım saçlarının kokunusunu rüzgarlarda
kahrolmasaydım aşk için
keşke...

Senden uzaklarda nehirlerim kurudu 
gözlerimde asılı kaldı yokluğun 
her seher bir gül kanadı
bir yıldız ağladı her tan vakti
bütün umitlerim ateşinle kavruldu 
bütün hayallerim rüzgarınla savruldu
yarınlara beslediğim ne varsa 
sapı sedeften bir bıçak gibi yüreğime saplandı 
Ferhat olup dağları deldim 
kerem olup ateşten geldim de 
seni özlerken ,
bir kalbimi yenemedim.... 
bir kalbimi...

Dağ başlarında duman
çöl yollarında mecnun oldum
aldığım her nefes
duyduğum her seste seni buldum
şimdi kimbilir nerdesin, kiminlesin.
kime bakıyor o güzel gözlerin
yıllar geçip gitti hala kanayan yerimsin
dilimin ucunda, başımın içindesin hala
keşke hiç tutmasaydım ellerini 
gözlerimi gözlerine kenetlemeseydim 
sana dair umutlar besleyip 
kalbimi rüzgarlara vermeseydim 

Dudaklarımda inleyen her şarkı 
bir ağrıyı taşıyor şimdi yüreğime
keşke bulut olup ağmasaydım senin için
yağmur olup yağmasaydım
keşke unutsabilseydim seni
hatırlamasaydım...
anmasaydım.
her aklıma düştükçe
öksüz çocuklar gibi, 
oturup bir köşede ağlamsaydım..... 
keşke...
keşke...

Nuri CAN



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder